Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Polski Bus to komfort. Elegancko, zawsze kulturalnie. I gwarancja, ze nie pojedzie nim zaden pospolity pijaczek. Zwykle busy przecza poszanowaniu klienta!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
klimatyzowane autobusy? Według marszałka nie ma takiej potrzeby. MArszałek wozi swój tyłek służbową,klimatyzowaną limuzyną.A motłoch może sobie jeździć nawet zdezelowanymi i śmierdzącymi busami. Co stoi na przeszkodzie aby ludzie mogli podróżować wygodniej?Gorszi i droźsi sami odpadną i przestaną wozić pasażerów.A podróż busami to tragedia.Ten środek transportu to śmierć lub kalectwo. CZy marszałek otrzymał jakąś prowizję od konkurentów Polskiego Busa za niewyrażenie zgody?Ostatecznie to pasażerowie powinni decydować z jaką firmą chcą podróżować
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
juzuel121 problem w tym, ze nasze lokalne firmy w wielu dziedzinach nie maja szans z zachodnimi koncernami, dlatego uwazam, ze powinnismy je chronic jak tylko mozemy, a naszych przedsiebiorcow zachecac do budowania spolek nie lokalnych, a ogolnokrajowych lub nawet o zasiegu szerszym. Rzad powinien powiedziec: "nie wpuscimy polskiego busa, ale wy musicie zbudowac jakies sensowne duze firmy w ciagu lat. jezeli nie to wpuscimy. to bylo by cos!" Nie jest tak do konca jak mowisz. Ci co trwonia pieniadze musza upasc, bo konkurencja juz jest od dawna. Byl kiedys polski express, jest pks,polonus, sa prywatne firmy. Problem tylko taki, ze zarowno nasze hipermarkety jak i przewoznicy maja problem, poniewaz nie dysponuja takim budzetem jak zachodnie korporacje. Zachodnie korporacje, ktore moga bez problemu dumpingowac ceny i ta metoda wykosic cala konkurencje. Nie jestem za wspieraniem nierentownych przedsiebiorstw. Powinno to dzialac na zasadzie kija i marchewki. My wam cos damy, ale wy tez cos musicie zrobic cos od siebie. I tak stworzyc podstawy do rozwoju firm o zasiegu ponadregionalnym. Tak samo swoje przedsiebiorstwa przez dlugie lata wspierala Japonia!!
  Nie do końca. Do puki zagraniczni rządzili w Polskim Expresie to miało to ręce i nogi. Firma zaczęła upadać w momencie gdy nasi rodacy ,,Byznesmeny'' zaczęli rządzić i wprowadzać swoje standardy. A i uwierz mi że nie trzeba kupować autobusów, wystarczy wziąć je w lessing i umiejętnie nimi zarządzać aby miały ciągłą pracę i komplet pasażerów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
POLSKI BUS DUMPINGUJE CENY!! PRZEZ TEGO IRLANDZKIEGO PRZEWOZNIKA WIELE NASZYCH POLSKICH FIRM PADLO NA LEB. Powinnismy wspierac lokalny kapital, zeby budowac swoja marke. Poza tym zagraniczne firmy czesto wyprowadzaja zyski za granice... Nie myslcie tylko o sobie... Jak kochacie Polske to wspierajcie polska przedsiebiorczosc!!!
  Tą samą techniką te wielkie polskie firmy wyrżnęły nasze narodowe PKSy. Spytaj się mieszkańców Świdnika czy Kraśnika jak skoczyły ceny z dnia na dzień jak upadły PKSy. No i gdyby tym polskim firmom zależało na chlebodawcach, to juz dawno by mieli autobusy zbliżone do polskiego busa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A co mnie to niech do ciemnogrodzian z lublina noe jezdza u nas w rzeszowie mamy i pocoagi i polskiego busa i wszystko sie kreci... w lublinie to wioska to niech nic nie maja
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja osobiście jeżdżę POLSKIM BUSEM i jestem 100% zadowolony. Zamiast 50zł płace 5zł za bilet. Ulga dla portfela!!!!!!!!!!!!!!! JESTEM ZA POLSKIM BUSEM
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To decyzjami urzędników padł PKS i marszałek nie rwał włosów z głowy, że tylu kierowców i innych pracowników straciło pracę. Zdesperowani ludzie, pozbawieni pracy rzucili się na kredyty bankowe i zakup używanych busów, żeby zarabiać na utrzymanie rodzin. I wtedy po raz pierwszy rzucono im kłody pod nogi, bo otrzymanie zezwolenia na regularne przewozy osób graniczyło z cudem wskutek zmowy paru panów, którzy trzymali na tym łapę. To kosztowało sporo nie tylko nerwów. Kto miał do czynienia z WORDem i Urzędem Marszałkowskim to wie jaka to była golgota, zatwierdzenie rozkładu jazdy. Dalej, jeszcze nie zacząłeś zarabiać, a już trzeba było wnieść opłatę za przewidywane przejeżdżenie kilometrów za cały rok naprzód! Niemałe pieniądze, czy to nie jest granda? Następne opłaty to dworce i przystanki (zdzierstwo niesamowite!), ale to przymus, bo bez tego nie pojedziesz. Potem zakup kas fiskalnych, potem różne drogie kursy przymusowe, dalej ZUS, Urząd Skarbowy, podatek drogowy, ubezpieczenia itd.itd. To jest ten raj busiarzy, w którym dorobili się co najwyżej ku.wicy, zawału lub udaru. Niektórym, którzy umieli się "ustawić" szło lepiej, bo podsrywali innych, dogadywali się z kim trzeba etc.i może zaczęli jeździć na zagraniczne wczasy i kupili lepszy tabor. Reszta "cipie" z dnia na dzień i aby jakoś szło, bo inaczej rodzinie głód zajrzy w oczy. To tak dbali i dbają urzędnicy o interes busiarzy! To jest gadka taki pic na wodę. To nie o to chodzi. Ja nie jestem przeciw PB, wręcz przeciwnie, bo pasażer płaci i powinien mieć komfort i bezpieczeństwo. Nikt nie wspomniał dotychczas o pasażerach niepełnosprawnych, na wózkach. Przecież to też ludzie i mają prawo podróżować, choćby do lekarza. Jak ma to się odbyć w ciasnym busie? Niemożliwość. Mam nadzieję, że PB jest do tego przystosowany. Powinien być, bo Unia tego wymaga (rampy, podnośniki). Lotnisko gwarantuje pełną obsługę, ale nie ma lotów z Lublina do Krakowa czy Rzeszowa, a poza tym cena biletów!!! Pan marszałek niech nie opowiada bajek, konkurencja powinna być wolna, a to całe "uzgadnianie rozkładów" to jest taki myk, żeby jednemu dać zezwolenie a drugiemu nie, wg swojego kryterium. Fałszywie to się mówi o bezpieczeństwie. Totalna bzdura i tyle.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Może Marszałek pójdzie po rozum do głowy i weźmie pod uwagę opinię ludzi, chcących tak niewiele- tylko podróżować w warunkach, w jakich podróżują cywilizowani obywatele w UE. Chyba nie będzie na tyle głupi aby stawiać wyżej interes właścicieli kilku firm przewozowych, które niewiele robią aby poprawić swoją ofertę dla klientów, nad głos i interes wielkiej liczby obywateli. Przecież to wolny rynek i trzeba aby firmy ze sobą konkurowały, tylko wtedy klienci zyskają dobrej jakości usługi za rozsądną cenę, a przewoźnicy chcąc istnieć na rynku, nie mogą być bierni, muszą ciągle weryfikować i poprawiać swoją ofertę nie tylko podnosić cenę biletów. Panie Marszałku niech Pan nie popiera tych, którzy w sporze nie mają racji. Niech Pan pozwoli im konkurować, wygra lepszy. Proste.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Marszałek chce abyśmy zawsze byli jako region w klasie B
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wolny rynek? :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
śmialiśmy się z reglamentacji za komuny. po 20 paru latach budowy nowego systemu , reglamentacja jak widać kwitnie :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po prostu wiocha! Marszałek powinien zatem jeździc hammerem przez miasto i to z prywatnej KIESZENI PŁACĄC!!! Gdzie wolna konkurencja??? Mozna konkurować z PKS, busy jeźdzą ...piraci drogowi walczą nieuczciwie z POLSKIM BUSEM. Każdy chce taniej i bezpieczniej!!! MARSZAŁEK = Komuna wraca! to nie jest DEMOKRACJA, gdzie powinno słuchać się i działać dla Ludu!!!! Wieśniak i tyle.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
polska B, to efekt zaboru ruskiego kiedyś, otumanić i ogłupić lud, teraz wieśniaki z psl-u dają popis swojej głupoty
no wiesniaków to jednak car uwłaszczył , a nie polska elita
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Znowu czytam wypowiedzi głupców nie znających tematu transportu w Polsce. Głupie polaczki piszą jak potrzebny jest przewoźnik który nie jest wcale polski. Właścicielem jest szkot - Brain Scott. Ma ustabilizowaną pozycję finansową i może wejść na rynek z niższą ceną aby w niedługim czasie znieść konkurencję. Firmy polskie to często firmy ludzi którzy zaczynali od zera, płacą tu ZUS i podatki, nie można ich wyrżnąć, brawo marszałek.
idź się połóż ! jak3/4 polskiej gospodarki jest w obcych / zagranicznych  rękach , to tego nie widzisz ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie ma łapóweczki ? to nie będzie luksusowych autobusów na linii Lublin<->Kielce<->Kraków. BTW dalej głosujcie na czerwoną komunistyczną zarazę której na imię PO-PSL
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trzeba uciekać z tej lubelszczyzny, same układy i układziki, ciągle pod górkę!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeżdżenie busami Na takie trasy typu tani bus to igranie ze śmiercią. Notoryczne wypadki busów nikogo nie uczą rozumu. Jechałam ostatnio zoltkiem do Krakowa. Z duszą na ramieniu jak połowa innych pasażerów. Po największych dziurach ciał z taką prędkością ze podskakiwalismy pod sufit o odkręceniu butelki z piciem nie było mowy. Rowerzyści uciekali z drogi. Mijanie na 3ego albo na podwójnej ciągłej. Powiedziałam sobie nigdy więcej. Wielokrotnie jeździłam na innych trasach polskim busem. Wygodnie, miła pani proponuje kawę o 2 w nocy na start podróży, WiFi. Dlaczego musimy ciągle się cofać?dosyć podróży starymi gratami z nieodpowiedzialnymi kierowcami
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Marszałek  i psełdo  stowarzyszenia  to jedno wielki g...nawzajem skorumpowane od lat, ale to tylko możliwe w zaściankowym Lublinie .PB jeżdzi po całym kraju i nigdzie nie ma problemów z wydaniem zezwoleń,tylko WSZECHMOGĄCY LUBLIN MA WCIĄŻ PROBLEM.WSTYD,GŁUPOTA,WIEŚ NIECH wielki MARSZAŁEK przeczyta te komentarze i ZASTANOWI SIĘ NA SWOIM LOSEM.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
marszałek to bałwan !!!!!!!!!!!!!!!! Nie likwidować tego połączenia !!! to wspaniałe połączenie lublin-kraków !!!!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Podajcie nazwiska tych sk*rwieli!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...